Selasa, Jun 17, 2008

Menjana Pendapatan di Hujung Jari...

www.diwaris.com/?ref=ieda




Di www.diwaris.com kami akan membimbing anda bagaimana untuk menjana pendapatan dari internet PERTAMA anda sebanyak RM19800 dalam masa 8 minggu!! Seterusnya kami akan membimbing anda untuk pendapatan puluhan malah ratusan ribu RM pula. Kami tidak menjanjikan anda untuk menjadi jutawan segera kerana kami BUKAN pengelola skim cepat kaya atau skim pelaburan internet yang di haramkan oleh kerajaan
Dengan kerjasama Designel Media Sdn Bhd & Yayasan Bina Insan Malaysia kami akan membimbing anda untuk menjadi usahawan tulen dengan segala pengalaman yang ada pada kami.

Dengan hanya serendah RM65(Pakej65 – 1 akaun), anda kini berpeluang membongkar rahsia jutawan internet di samping menjana pendapatan yang lumayan. Dengan World Pool Extra iaitu sistem AUTO PLACEMENT 4 level, anda berpeluang untuk menjana pendapatan bonus sebanyak RM552!! Untuk pendapatan anda berterusan, sistem NEW BABY atau re-entry sebanyak RM225(Pakej225 – 4 akaun) akan ditolak dari bonus anda untuk pengwujudan 4 akaun baru seterusnya melayakkan anda untuk menjana pendapatan sebanyak RM2208(RM552x4) disamping layak untuk bonus World Pool RM4899!! Untuk penjimatan sebanyak RM35, anda digalakkan untuk mengambil pakej Pakej225 dimana anda akan terus layak untuk bonus RM2208 dan RM4899!! Jangan berhenti setakat itu sahaja kerana untuk pendapatan yang lebih lumayan mencecah sehingga ribuan ringgit setiap hari, kongsikan bersama tentang kehebatan sistem ini kepada keluarga atau kenalan anda atau kepada sesiapa yang memerlukannya.



Untuk maklumat lanjut sila layari www.diwaris.com/?ref=ieda

Contoh Pengiraan Jika anda berjaya menaja 3 orang rakan anda;
Komisen Tajaan = RM10 x 3 = RM30
Komisen Level = RM3 x 3 = RM9
JUMLAH KOMISEN = RM39!!
(Selepas ditolak 20% untuk NEW BABY, jumlah komisen yang akan dikreditkan ke ewallet anda ialah RM31.20)


Salam Kejayaan!!

Tiada ulasan: